Veelgestelde vragen

Wat zijn de openingstijden van Lunick?

Wij zijn geopend van maandag tot en met vrijdag van 8:00 tot 17:00 uur.

Wat gebeurt er als artikelen beschadigd zijn of ontbreken?

Na terugkomst van de materialen in ons magazijn worden deze geteld en gecontroleerd op vermissingen en beschadigingen. Indien Lunick tijdens deze telling manco's en/ of beschadigingen constateert, wordt de mancoprijs aan u berekend. Indien ontbrekende materialen alsnog retour gebracht worden, worden deze uitsluitend gecrediteerd wanneer dit binnen 14 dagen gebeurd.

Voor beschadigde materialen worden de reparatiekosten in rekening gebracht.

Dien ik het linnengoed te wassen voor retour?

Nee, ook voor linnengoed gelden de genoemde prijzen inclusief schoonmaakkosten. Let wel op dat vochtig linnen niet in een afgesloten zak wordt bewaard. Schade als gevolg hiervan is voor eigen rekening.

Dienen de goederen schoon te worden geretourneerd?

Voor servies, bestek en glaswerk gelden de genoemde prijzen inclusief schoonmaakkosten. Wel dienen de artikelen veegschoon en gesorteerd in de juiste kratten/bakken te worden ingeleverd. Alle overige artikelen dienen schoon te worden geretourneerd.

Indien goederen niet schoon worden geretourneerd gelden de volgende tarieven:
• tafelaankleding: € 0,50 per stuk / onderdeel;
• overige artikelen: € 35,00 per uur op nacalculatie bij extreme vuilheid

Wat zijn de opties voor transport bij Lunick?

Alle genoemde prijzen zijn exclusief transportkosten, tenzij anders vermeld. Voor het transport van uw bestelling bieden wij u twee keuzes:
 
Transport op afspraak
Wij bezorgen de materialen op de door u gewenste datum (alleen op werkdagen) en dagdeel. Het is mogelijk om aan te geven of u de bestelling in de ochtend, of in de middag wenst te ontvangen en wanneer we deze weer mogen ophalen.

Ik heb de bestelling bevestigd, maar wil deze in zijn geheel annuleren

Als u kiest voor de optie: Afkoop eigen risico annuleren voor een bedrag van 3% van het netto bedrag, kunt u zonder opgaaf van reden een bevestigde order in zijn geheel annuleren. Dit met uitzondering van onze inhuurmaterialen van derden en catering.

Als ik een bestelling plaats via de website, kan ik deze dan nog annuleren?

U kunt op onze website vrijblijvend een bestelling plaatsen. U zit nog nergens aan vast. Vervolgens krijgt u een passende offerte opgestuurd.

Moet ik mijzelf legitimeren bij het ophalen van goederen?

Wij vragen aan iedereen die goederen bij ons huurt, zich te legitimeren met een geldig legitimatiebewijs, voorzien van een pasfoto (paspoort en/of rijbewijs), dus niet met een giro- of bankbetaalpasje.

Wat zijn de betalingsmogelijkheden bij Lunick?

Worden de goederen bij u op locatie geleverd? Dan kunt een aantal dagen voor het bezorgen van de goederen betalen op rekening. Het bedrag dient wel een dag voor levering bijgeschreven te zijn op onze rekening. Tevens kunt u contant of per pin bij levering aan de chauffeur betalen.
 
Komt u de goederen zelf afhalen bij ons magazijn? Dan kunt u tevens een aantal dagen voor het afhalen van de goederen betalen op rekening. Het bedrag dient wel voor de dag van afhalen voldaan te zijn. Daarnaast kunt u bij het ophalen van de goederen aan onze balie pinnen of contant betalen.

Zijn de prijzen op de website inclusief of exclusief BTW?

Beide prijzen worden bij onze artikelen vermeld.

Als ik een artikel huur, hoeveel dagen mag ik het dan gebruiken?

Alle genoemde prijzen zijn dagprijzen. Dat wil zeggen dat u de artikelen één dag kunt gebruiken. Wel is het zo dat u in het algemeen de materialen een dag eerder kunt laten bezorgen/ophalen en een dag later kunt laten ophalen/retourneren (zon- en feestdagen niet meegerekend). Op die manier heeft u ruim de tijd om uw evenement of feest op te bouwen.
 
Wilt u de materialen langer dan één dag gebruiken, dan hanteren wij voor elke extra dag een toeslag.

Tijdens mijn feest raakt de drank op, wat nu?

Geen paniek! Wij bieden een unieke service: u kunt ons noodnummer bellen om dranken na te bestellen (mits voorradig). Het noodnummer is bereikbaar tot 23.00, 7 dagen per week op 033-286 2952. Let wel: u kunt alleen een nabestelling doen bij een lopende order.

Ik wil graag bier bestellen, hoeveel heb ik nodig?

U kunt voor een vrijblijvend advies altijd bellen met één van onze medewerkers op: 033-2862952. Onze richtlijn is dat tijdens een feestje meestal de helft van de gasten bier drinkt. Een goed uitgangspunt is dat een persoon ongeveer 10 glazen bier drinkt, wat neerkomt op 2 liter.

Kan ik dranken kosteloos retourneren bij Lunick?

Op onze dranken geldt retourrecht: ongeopende fusten en/of flessen kunt u na afloop van uw evenement kosteloos weer inleveren.

Hoe kan ik zien of een artikel op voorraad is?

Onze webshop beheert geen voorraad. U kunt gewoon bestellen wat u denkt nodig te hebben.
Wij doen ons uiterste best om in uw wensen te kunnen voorzien. Indien wij bepaalde artikelen niet kunnen leveren nemen wij hierover contact met u op en zullen we zoeken naar een alternatief.

Als ik niet kan vinden wat ik zoek, kan Lunick het dan niet leveren?

Wij hebben het breedste assortiment aan verhuurartikelen van Nederland. Indien u toch niet kunt vinden wat u zoekt, neemt u dan contact met ons op. Wij zullen proberen te vinden wat u zoekt.

Wat moet ik doen als ik een storing heb?

Ook onze materialen kunnen wel eens een mankement vertonen, al doen wij ons uiterste best om de huurartikelen zo goed mogelijk te onderhouden.
Op onze site kunt u diverse handleidingen vinden voor onze apparaten.

Krijgt u de storing niet verholpen, wacht niet en bel direct 033-286 2952.
Bij storingen op werkdagen buiten kantoortijden (8:00-17:00 uur) en in het weekend kunt u contact opnemen met onze monteur op het nummer 0613688602.

Levert Lunick ook aan particulieren?

Ja, Lunick Horecaverhuur levert ook aan particulieren. Van harte welkom voor het plaatsen van een vrijblijvende offerteaanvraag.

Verhuurmenu